Straatwerving en huis-aan-huis werving

Stichting-kinderarmoede moet investeren! Ons motto blijft “Help Kinderen Helpen in Nederland”, maar sinds 2014 moet Stichting-kinderarmoede grote investeringen doen met name in fondsenwerving en communicatie. Daarom kom je ons tegen bij huis-aan-huis en straatwerving.

Waarom?

Er is hard gewerkt aan de komst van Kinderkringloop winkel. Deze Kinderkringloop winkel is ontstaan om onze doelen en ambities te kunnen realiseren in 2014! Om dit realiseren zal Stichting-kinderarmoede haar fondsenwerving in de komende 3 jaar minimaal moeten verdubbelen. Dat is ook de reden dat Stichting-kinderarmoede veel investeert in het werven van structurele donateurs. Mensen die bereid zijn om ons met een maandelijkse incasso te steunen.

Stichting Kinderarmoede enveloppe

Daarom zijn wij gestart met het werven van donateurs via huis-aan-huiswerving en via straatwervingsacties. Uiteraard met legitimatiebewijs, komen we langs uw deur of spreken bezoekers in supermarkten, warenhuizen of gewoon bij winkelcentra aan of ze geïnteresseerd zijn om Stichting-kinderarmoede te ondersteunen door donateur te worden. Mocht u vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via info@Stichting-kinderarmoede.nl

Klik hier voor meer informatie

Sleutelhanger

Sleutelhanger Stichting KinderarmoedeSinds 2014 kunt u de echtheid van onze wenskaarten controlen door de aanwezigheid van de sleutelhanger.
Voor opsporings-ambtenaren: mocht u een vrijwilliger staande houden en deze sleutelhanger zit er niet bij, dan loopt deze persoon niet namens de stichting.