Samenwerkings verband Stichting-Kinderarmoede- GVK

Dat er bij bestrijding van Kinderarmoede verbinding gezocht moet worden is een feit, wij vonden deze onlangs.
De Goudse vakantieweek ofwel GVK, deze groep vrijwilligers zet zich al 90 jaar in voor de zogenoemde bleekneusjes.

Zo werden de kinderen in vroegere tijden genoemd, omdat zij te weinig zonlicht en te weinig gezond voedsel kregen.
Immers moesten in vroegere tijden de kinderen heel jong gaan werken de (zgn. Kinderarbeid) gelukkig is dat anno 2021 verandert.
Alleen de tekortkomingen die kinderen in armoede ontberen zijn nog steeds niet veranderd.

Daarom zetten wij ons in, wilt u uw kind op vakantie laten gaan van 17 juli tot 23 juli dat kan vult u onderstaand formulier in en zend deze voor 23 juni 2021 aan ons door.Inschrijfformulier 2021